Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Άγχος.....
Ο όρος Άγχος προέρχεται από το ρήμα ἄγχω, που στην αρχαία ελληνική γλώσσα σημαίνει σφίγγω ή πνίγω..Άγχος, κρίση άγχους, πανικός, κρίση πανικού, αποπροσωποποίηση, αποπραγματοποίηση, πνίξιμο, σφίξιμο, αίσθημα ζάλης, φόβος μήπως λιποθυμήσω, φόβος μήπως πάθω κάτι κακό, έλλειψη διάθεσης...
Εδώ και λίγο καιρό είναι η καθημερινότητά μου. Ναι, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι και πολύ καλά, αλλά αυτά έχει η ζωή. Όλα είναι στιγμές, και αυτή την περίοδο οι στιγμές μου δεν είναι και οι καλύτερες. Το να ζεις μέσα στο άγχος και τον φόβο είναι ψυχοφθόρο. Είναι στιγμές που νοιώθω ότι δεν θα τα καταφέρω, ότι όλο αυτό με τραβάει στον πάτο και δεν έχω από που να πιαστώ...
Γι' αυτό το λόγο, αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog. Θα είναι το δικό μου ... προσωπικό, ημερολόγιο άγχους!!! Δεν ξέρω αν αυτό θα με βοηθήσει στα προβλήματα που περνάω ή αν είναι ένας λόγος για να βγάλω τα εσώψυχα μου...άλλα ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη που το περνάω. Και αν κάποιος κάνει ένα πέρασμα από εδώ και είναι ομοιοπαθής , να ξέρει πως δεν είναι μόνος, ότι όλο αυτό προέρχεται από κάπου....και ότι θεραπεύεται 100%!!!


Το ιστολόγιο αυτό το αφιερώνω σε έναν άνθρωπο...στον άνθρωπό μου, που με στηρίζει και με αντέχει κάθε μέρα όλη μέρα ! Με έχει κάνει να γελάσω, να κλάψω, να θυμώσω, να χαρώ, να μάθω, να αναρωτηθώ, και η λίστα συνεχίζεται! Το σημαντικό είναι ότι με κάνει ευτυχισμένη και ειδικά αυτές τις δύσκολες στιγμές είναι ο φύλακας άγγελός μου. 

Στον Π.Π.

'' Θα μπορούσα να νικήσω όλα τα εμπόδια της ζωής και να κατακτήσω όλο τον κόσμο με το ένα χέρι.... Αρκεί το άλλο να μου το κρατάς εσύ.''

2 σχόλια:

  1. Κράτα με να σε κρατώ,να ανεβούμε το βουνό!
    Πολυ όμορφα αυτά που γράφεις,ελπίζω να συνεχίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου λειπεις,ευχομαι να συνεχισεις να γραφεις και να μοιραζεσαι τις ανησυχιες σου,ειναι σημαντικο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή